April 28, 2006

Canim cikti....












Eveeet, sonunda yerlesebildim evime...Ufff ne zormus tasinmak..! Once elalemin yaptigi duvar kagitlarini soktum teker teker. Anacigim her odaya ayri bir ciyyak renk yapmislar...mavi, sapsari, mosmor, vs, vs. Herneyse moralimi tabiiki hic bozmadim, sonucta uc yildir ugrasiyorum ev ciksin diye.. Amsterdam gibi bir sehirde hele cok zor.. Neyse ben bir heves cart curt yirtigim kagitlarin yerine yenisini yapistirdim... bayaa becerikliymisim yani, sonradan fark ettim cunki gelen arkadaslar 'aa kime yaptirdin, cok iyi olmus", falan dediler. Boyasidir, tamiridir, tasinip yerlesmesidir derken tam uc haftami aldi... Ama afedersiniz vicudumun tamamen farkli bi yerinden nefes alip vermeye baslamistim sonlara dogru... Sanirim yorgunlugun ve stresin yuzunden olacak ki, yeni evimde uyudugum ilk iki gun muthis korkunc kabuslarim ve ucuklarim oldu... Derken cepte bi kurus para kalmadi bende, biriktirdigim her kurusu eve doktum... Bu sefer basladi bende maddi sikinti... Hersey iyi hos da asil bundan sonrasi nasil olacak, cart, curt derken uzun suredir calismak istedigim sirketten haber geldi.... Ise alinmisim, maasim hemen hemen iki katina cikacak... Allahim cok sukur.... Bu gun de baska bir sirket beni konusmaya cagirdi....hayirdir insallah, birden sansim acildi, ozgurluk bana yaradi.... Keske daha once atmis olsaydim bu adimlari, keske daha once bu kadar guven dolu ve mutlu olabilseydim...


Ama herseyin bir zamani var bence ve bu zaman insallah benim zamanimdir.....

3 uydurma:

Anonymous Anonymous uydurdu:

sabret kuzen. daha da iyi olacak her şey. bundan eminim. :)

 
Blogger theimaginationinside uydurdu:

böyle güzel haberler okumak kim ve ne olursa olsun insana umut veriyor... umarım herkes gönlüne göre bir hayatın akışına kapılır... yeni cicilerin hayırlı olsun :)...

 
Anonymous Anonymous uydurdu:

wow gold,world of warcraft gold,buy wow gold,wow power leveling,cheap wow gold,world of warcraft power leveling,world of warcraft gold,buy wow gold,ffxi gil,buy wow gold,wow power leveling,ffxi gil,world of warcraft power leveling,sell wow gold,wow power level,wow gold for sale,power leveling,wow power level,wow power level,power leveling,wow gold for sale,buy cheap wow gold.



op

 



haydi, siz de uydurunuz

ya da ana sayfaya dönünüz.




uydurdum