February 08, 2006

Ruya...

Insan hic kendini gorurmu ruyasinda...? ben goruyorum..! cok acaaip bi sey dogrusu, kafa karistirici, trans gibi..!
Bir arkadasimda oturuyoruz, kucucuk bir oda.. duvarlar yesile boyanmis ve odanin icinde sadece iki tane kocaman laciwert koltuk var.. zil caliyor ve bi muddet sonra kapi aciliyor.... aaa ben giriyorum iceriye..! benim ne isim var burda acaba ben burdayken...? ben benim burda oldugumu bilmiyormuydum...? peki iceriye giren bensem... ben kimim..? iceriye girisime bakilirsa problem var... suratimdan dusen bin parca... bilirim kendimi ben..! basliyorum ben, yani iceriye giren ben hararetli bi sekilde bi seyler anlatmaya... aaa, bana bak diye dusunuyorum ve birdenbire kapidaki ben, konusmasini keserek oldurucu bakislarla bana bakiyor... accaaip kizgin. ...bole sinirliyken sesimi cikartmayayim diye dusunuyorum, gozum gormez cunki ozaman bi sii..! yikarim, dokerim, parcalarim valla sonra kendikendimi...!!!
zarrt......zarrrrrt..........zarrrrt....zaaarrrrt......zaaarrrrttt....zaaaarrrrtttt..... diye calan saatin ziliyle uyaniyorum.... gunaydin herkeze...!

1 uydurma:

Anonymous Anonymous uydurdu:

birini bize yolla.

 



haydi, siz de uydurunuz

ya da ana sayfaya dönünüz.




uydurdum