March 30, 2006

Sonundaaaaaaaa...!

Sonunda gerceklesti...hala ruya gibi yalan gibi geliyor ama gercek... gercekten gercek! Pazartesi gunu yeni evimin anahtarlarini alacagim... Benim evim, bana ait yalnizca bana ait.... Yepyeni bir hayat, yepyeni umit ve beklentilerim olacak, yepyeni bir ozgurlugum olacak.....
Bazi odalara yeni kagit, bazi odalara da yeni boya yapacagim... Yasasin mutu olmak ne guzel...

4 uydurma:

Anonymous Anonymous uydurdu:

kocaman kocaman mutluluklar girsin yeni evin kapisindan. gule gule oturun.

 
Anonymous Anonymous uydurdu:

hep mutlu ol kuzen! çok sevindim. :) ben şey demeye geldimdi aslında; benim blouma yorum yolluyosun ama nedense spam koruma onları spam sanıyo ve bloke ediyo. ben spam kutusuna bakınca bi bakıyorum spam yorumların arasına senin yorumların da girmiş! hemen aktive ediyorum "bu yorum spam değil" seçeneğini tıklayıp. neden böyle oluyo anlamadım. çok sinir bozucu bişi!

yani yorum yazdığında, yorumunu sayfada görünmezse merak etme; salak spam koruma yorumunu spam sanmış demektir. ben onu alır, sayfaya yollarım. bu karışıklığın nedenini sorucam şimdi bums'a. mujkkkkk!

 
Anonymous Anonymous uydurdu:

manyak o yaa, o kadar yorum arasından neden seninkileri seçiyo spam diye? bums da anlamadı, ben de anlamadım. sanırım spam koruma senden hoşlandı. :::)

 
Blogger uydurukcu uydurdu:

uzuun zaman once bitti ve gelen yeni ev ile noktalandi...!

 



haydi, siz de uydurunuz

ya da ana sayfaya dönünüz.




uydurdum