March 16, 2006

baslik

son zaman yine garip bi aura var etrafimda... dusunduklerim gerceklesiyor, hisettiklerim cikiyor, ruyalarim cevap veriyor... maalesef soruyu cok sonra kendim buluyorum...
tuhaf bi sey gercekten, kucuklugumdeki fincanla cin caarmaya benzemiyor valla... ki bir bilseniz ne cinler cagirdik (bu kisiler kendini bilio). . .! kapanirdik bi odaya illa.. zorla.. dayan kocum diye diye sonunda iste cinler gelirdi. . . !
bu defa baska ama... daha intense daha dogal... gecen, yillardir gorusmedigim bir arkadasimi dusunuyorum, telefon caliyor ve ben biliyorum beni arayan kisi az once dusundugum arkadasim.... dedim ja, degisik bir aura var etrafimda... elektrik yukluyum, kiminle el sikissam carpiliyorum, bazen kendi kendimi carpiyorum elektrik yuklu alaninmla... belki de dimension'um kaymistir bu aralar...!

4 uydurma:

Blogger My Daily Struggles uydurdu:

Thanks for visiting my blog!

 
Blogger YALNIZLIK OKULU uydurdu:

insanın her zaman böyle garip zamanları olur bazen gözle görülür bazen hissedilir bazen yaşanır...

ama bu bir şeylerin habercisidir her zaman...

bazen iyi bazen kötü ama mutlaka bir şeylerin hayatataki köşe taşlarının birinin habercisidir...

 
Anonymous Anonymous uydurdu:

elektrikle benim de başım dertte ama suçun, çalıştığım kata döşedikleri halıda olduğunu düşünüyorum.

 
Anonymous Anonymous uydurdu:

wow gold,world of warcraft gold,buy wow gold,wow power leveling,cheap wow gold,world of warcraft power leveling,world of warcraft gold,buy wow gold,ffxi gil,buy wow gold,wow power leveling,ffxi gil,world of warcraft power leveling,sell wow gold,wow power level,wow gold for sale,power leveling,wow power level,wow power level,power leveling,wow gold for sale,buy cheap wow gold.



ta

 



haydi, siz de uydurunuz

ya da ana sayfaya dönünüz.




uydurdum