January 06, 2006

S.O.S

Kim bana yardimci olabilir acabaa...?
Lise arkadasimi ariyorum internet araciligiyla... olmuyor bi turlu! Kendisi sanirim Istanbul da yasiyor... assadaki ozellikler sana birisini ya da kendini hatirlatiyorsa benlen derhal contact kurmanizi yalvarrim..! Yada bildiginiz arama makinalari var mi? Hangi site' lere basimi vurabilirim?

- 25 ile 30 yaslari arasinda bir bayansaniz
- degisik bi goz renginiz varsa
- yurtdisinda bir kiz arkadasiniz yasiyorsa (yani ben)
- esiniz spora duskunse
- en azindan iki tane kiz cocugunuz varsa
- bursa dogumlu
- kivircik sacli
- cilginca deli
- biraz usutuk
- lise yillarinda hep okuldan kacan (cogunlukla benimle!)
- hayir Mehtap, senden bahsetmiyorum (insallah bi gun seni de bulurum!)
- belki birisini perdenin arkasina sakladiysaniz
- benimle soole bi aniniz varsa:
Aylardan ramazan, oruc tutacagiz. Sabah saat bes/besbucuk sahura ilk kalkan, oburunu arayacak diye (isimiz gucumuz eglence o zamanlar!) ben uyaniyorum, kalkip seni salondaki tuslu ev telefonuyla ariyorum. o zamanlar cep telefonu falan yoktu..ne yazik ki...birden isiklari yakarak babam giriyor salona, ayni anda da senin baban telefon da alo alooo diye baariyo, ben korkudan hemen kapatiyorum...!!! ben bi yanda geceyarisi bir erkegi aramakla suclanirken sen de obur yanda, gece yarisi bir erkek tarafindan aranmakla suclanmistin..
simdiden yardimlariniz icin cok tesekkurler
KAVUSTURUN BIZE
blogcu kardesinizden biri.

ya da ana sayfaya dönünüz.




uydurdum