July 15, 2005

Hayat....


19.05
Uzun suredir boylesine hayati yasamak gelmemisti icimden.....Neler olduysa bana, su son aylar da icimden oylesine yasamak geldi'ki doya doya....Havalarda gunluk guneslik bu aralar, kuslar civil civil, son param ile aldigim bisikletim len, hergun horrraaa spor okuluna, horrraaa isime, surrrraya burrrraya derken kendi kahkahalarimi duyabiliyordum adeta... ben bu muydum, bu benmi dim...!? Demek mutlu olmak, olamamak kadar hala mumkunmus... olmak yada olmamak kadarmiydi?
23.15
inanamiyorum ben yukardaki yazilari yazarken, TRT INT'te bir program basladi Kalplerden dudaklara diye, konuk sanatcilar Bediye Aksoy ve Gonul Yazar. Bosuna dememisler muzik ruhun gidasi diye, benim de ruhuma bir seyler oldu, teyzem geldi aklima hep bu tur muzikler dinlerdik.. aradim, uyuyormus. sordum, iyiymis... opun benim icin dedim ve derdemez onun yoklugunu hissettim.... tekrar sordum, gecenlerde vefat etmis...... ne zaman sordum, 40 gun olmus, cildirdim....... o benim teyzemdi, bilmek hakkimdi... Cok mutsuzum simdi......

1 uydurma:

Blogger culdesac uydurdu:

özlüyoruz o'nu.
teyzemizin bu ani gidişi, hepimize bir mesaj veriyor: hayata daha sıkı sarılmalıyız.
seni seviyorum.

 



haydi, siz de uydurunuz

ya da ana sayfaya dönünüz.




uydurdum