April 06, 2005

Selam,

Oncelikle, icimi dokmeden biricik, sevgi/ saygi ve titresim duydugum teyzemin kizlarindan olan Culdesac'a sonsuz tesekkurlerimi iletmek istiyorum bana bu blogu yarattigi icin... Dunyam muthis degisti, blogum acildi adeta.. Herkeze tavsiye ederim...
Yazi hatalarim olursa kusuruma bakmayin diyeyim dedim. Bazen zaten o kadar hatali oluyorki, ben bile hangi konudan bahsettigimi anlayamiyorum. Ozelliklede uyduruk birseyler yaziyorsam, isler zenci corbasina donuyor (walla bunu hangi atamiz dediyse dogru demis, hic zenci corbasi yediniz mi? Icinde bi kirmizi pabuc eksik!). Ayrica dikkatimi ceken bi sey de Turkcede cok sik wirgul war ya, bu ne? Belki, bana oyle geliyor. Herneyse, ne diyordum? Lutfen burda okuduklarinizi sagda solda siz yazmissiniz gibi, yada soylemis, hatta dusunmussunuz gibide yapmayin lutfen. Okudugunuz seylerin cogu uyduruk oldugu icin bana gomment yazarken, olamaz, inanmiyorum gibi seyler demeyin. Etkisi altinda kaldiginiz seyler yuzunden, benden akil istemeyin. Yok ruh halim, sex hayatim, sicma duzenim bozuldu gibi seyler de istemem. Okuyacaksan kendine guwenerek oku gardesim... Bye

3 uydurma:

Blogger sarkac uydurdu:

selam,

seine nehri kıyısında akşam güneşini elinizde martini kadehinizle karşılarken arkanızdan yaklaşıp elimdeki şişirmiş olduğum iki donutluk kese kağıdını patlatmıştım da "20 franklık (o zaman para birimi franktı)martinimin zeytini nehre düştü, dal ve getir çabuk" diye az başımın etini yememiştiniz. neyse ki pantalonumun sol arka cebinde sakladığım mersin eriği reçelli donutla kızgınlığınızı azaltmıştım. kah sarte'dan kah kutad kubiligten konuşup akşamın nasıl geçtiğini farketmemiştik de koşarak yetiştiğimiz son paris-adana metrosuyla şirin şehriniz kars'a bırakmıştım sizi. nemrut dağı ne güzel de görünüyordu dolunay da değil mi?

 
Blogger simiole paris carnet uydurdu:

blog dunyasina hosgeldiniz. rehberi culdesac olanin karsilama komitesinde simiole olur :)

 
Blogger culdesac uydurdu:

eet, hoşgeldiiiiiyn!
mujkaaaa!
:)))))

 



haydi, siz de uydurunuz

ya da ana sayfaya dönünüz.




uydurdum