June 17, 2005

BUNLARI BILIYORMUYDUNUZ?

- Kirazin sapini agzinin icinde dugum yapabilen (sadece dis ve dillerini kullanarak tabii) kisilerin mukkemmel opstugunu biliyormuydunuz..(ilk randevunuza bundan sonra kiraz goturmeyi unutmayin)!

- Zencilerin ciltleri Ultra Violet isinlarini daha yavas bir sekilde tenlerine abzorbe ettiginden dolayi yaslilik procedur u ur urleri daha ileri bir stadyum da da yer aliyor.... Gel de kiskanma ma. (Zaten ne varsa onlar da var el, bacak, dis, g*t.. )!

- Gunde atilan ik cocuk aspirini, acik tenli insanlarda da ayni etkiyi gosteriyormus (bu tab2 sadece yaslilik proceduru u uru icin gecerli, yukarda ornek verdigim bolgeler icin gunde iki cocuk aspirini icmenin bir yarari olcaani sanmam) !

- Merdivenin altindan gecmek ugrursuzluk falan getirmiyor. Kara kedi gecti, ay wuyt, aynayi kirdim, yedi yil dert wah wuh, hepsi palavra. . . (fakat kucaginda bir kediyle merdivenin altindan gecerken elindeki aynayi dusurursen, araniyorsun derim!)

- Kedi Tasmasinin bloguna ne zaman gitsem, kendimi kedi gibi hisediyorum. Gel pissi pissi, tirmik at pissi, yat pissi pissi pissi....Cok hos bir duygu myaw.

- Brad Pitt (Ohgss yawrum) ve Angelina Jolie (way bea) arasinda hic bi siiy yokmus valla. Sadece filme reclam falan felen. Boyle artizlerin isimlerini yazarken aklima enistem geldi. Cok iyi hatirliyorum bir gun ben, annem, teyzem ve enistem oturmus bulmaca cozuyoruz, ben sorulari okuyup cevaplari yaziyorum, annem ve teyzem ciddi ciddi cevap verirlerken, enistem de (girgir olsun diye) ' yok, yok yanlis..' diiip ortaligi neseli bir telasa verirdi. Derken 'resimdeki unlu mankenin adi ne', diye bir soru cikti karsima. Claudia Schiffer, diye bagirdim ve tek tek kelimeleri yazdim, C-L-A-O-U-D-I-A-S-H-I-F-F-N-E-R diye. Nihayet bir soruyu bilmistim ya oyle bir sevinc icerisindeydim! Enistem hayret etmis, gururla bu cocuk cok zeki yaa, tamam ismini bildin de yazilisini nasil birden bildin diye sordu durdu. Vallahi kac yasinda oldugumu hatirlamiyorum o zamanlar (1,5 olmadi 2). Halen, ne zaman bir artist ismi yazsam....

Biraz fazla acildim galiba...??
Nerden nereye link oldum! Stop.....rewind.........................play. . .

- Bundan 300 yil once kendine dokunmanin yasak oldugunu biliyormuydunuz? Hatta 18ci asirin hastaligiymis, oldurucuymus o zamanlar ....!


- Bazen aynaya baktigimda sol kasim sanki daha yukarda gibi, bazende sol kasim inmis bu sever sag kasim daha yukarda sanki...Ertesi gun de hersey normal yerinde. . . aman cok sukur.

- Erkeklerin yuzdeyuz, % 69 u aldatiyo awbi.

- Bu gun Audio Bullys feat N.Sinatra'nin 'Bang Bang' parcasini dinlerken aklima Turkan Soray geldi. Onunda boyle bir sarkisi vardi 'tamba tumba esmer bomba?', diye.

- sende benim bilmediklerimi bildirmek istersen, bildirebilirsin BUNLARI BILIYORMUYDUNUZ bolumunde.






uydurdum