September 01, 2005

yeni formül bu....

sinir bozuntusu gecirdim ... sinir belasina cattim ... sinirlendirildim ... yarilmak üzeyeyim sinirden.... sinirlerime hakimiyet olamayisiminini 'na koiim..... bütün bu soylediklerimi birbirleriyle topla.. ( sinir sistemimin seyini kaydirdin ulan i ekle + , carp saatlere x , ekle + 2 gr. pul biberi ( pul biber yoksa kurutulmus hindistan cevizi pul u da olabilir) bu islemin sonucu = cok aci ...... (not'un icinde not: eger bu islemde aci pul biberi yerine kurutulmus hindistan cevizinin pul'u kullanilirsa sonuc = cok tatli.. cikacaktir) .. .. ..
.. .. .. iste bende böle kil oldum bu gün birisine....

2 uydurma:

Blogger ttku uydurdu:

http://www.deviantart.com/print/202064/

iyi gelir bu resim,belki.

 
Blogger uydurukcu uydurdu:

vallahi cok iyi geldi fakat espiriyi pek anlamadim... anlayamadim...

 



haydi, siz de uydurunuz

ya da ana sayfaya dönünüz.




uydurdum