August 05, 2005

maymun istahlilik....

Cok maymun istahliyim, biliyorum cÜnki magzada giyip hayran oldugum kot pantalonumu evde giyip aynanin karsisinda durunca, keske bunu degil de ÖbÜrÜnÜ alsaydim diye kendimi yiyip bitiriyom...Erkek arkadasimla sokakta elele yÜrÜrken karsidan gelen cocuga bakip, keske o benim arkadasim olsaydi deyip onun elinden tutuyorum...Aylardir asik oldugum, pazartesi sabahlari bizim alt sokaktaki durakta otobÜs bekleyen cocukla nihayet selamlastikdan sonrada ona, bundan sonra baska bi durakta baska bi otobÜsÜ beklemesini soylÜyorum... Pazardan ÜzÜm aliyorum, eve gelip yikadiktan sonra keske muz alsaydim diye kendimi yiyip bitiriyorum...OtobÜse biniyorum, keske tramvay'a binseydim diye sinirden tirnaklarimi isiriyorum....Neolur Guzin ablacigim bana yardimci ol...Neapmaliyim bu maymun istahliligimi yenmek icin? Herseyi denedim, manikÜr yaptirdim, kendimi eve kapattim, bÜyÜ yaptirdim sonrada bozdurdum ama sana misin demedi! Acabaa bilinc alti bi sii mi bu, yakinlarim trauma diyo...sizce de Öle mi....



uydurdum