August 25, 2005

ELMA AACI..

ne zaman bisikletle ise gitsem altindan gectigim koskocaman bir elma agaci var... uzun zamandir git gel kolluyorum kac tane elma var, neredeler, hangisini koparsam, olmuslarmidir acaba diye. . . aacin kendisi bahcede fakat dallari kanatlari yola kadar geliyor. . . dun is donusu, muthis yorgun ve susamis bir halde kafama koydum bu gun elmanin bi tanesini koparip hart hurt yiyecektim... Susuzlugumu avuta avuta sonunda ulastim elma agacina.. allahtan kimseciklerde yoktu ortalikta, caktirmadan bisikletimden indim yavas yavas yaklastim ve parmaklarimin taaa ucuna basarak bir dala yapistim.. bi yandan da korkuyorum, elmali pasta yapmayi bekliyen agacin sahibi elinde bazukayla gelecek yada baska biri gorup sikayet edecek diye...
olmadi, telasla baska bi dala yapistim, o kadar susamis ve gozum donmustu ki, ne pahasina olursa olsun kopartmaliydim derken yine yetisemedim... biraz daha sokuldum aacla adeta bir butun olmustum ve elmalardan birini elime gecirir gecirmez sevincle bisikletime kostum ve binmek icin yine elimi ayagimi uzattigimda kOcAmAn bi orumcek sag kolumdan yukariya tirmaniyordu... ! ayakkabimin uzerindeki de pacamin icine girmeye calisiyordu...upuzun incecik bacaklari vardi.. bir an bi kac simsek cakti beynimde.... bir ciglik bir cildiris ki .. bendeki hali gormeyin . . bisikleti sol' a, elmayi sag' a firlatmis, ziplayarak bagirarak kendimi yumrukluyorum, tokatlar tekmeler atiyorum, hatta bi ara ceketimi cikartip yerlere carpiyorum, olamaaz gibi cigliklar falan. . ! nihayet biraz olsun sakinlestikten sonra tuylerim diken diken elmayi aramaya koyuldum. . . agactan asla yenisini koparamayacagima gore . . . ! elmayi buyuk bir zaferle bulunca hemen firladim ordan.. biraz uzaklastiktan sonra hemen musait bi kenarda durdum, elmayi cebimden cikartip onu bi guzel sildikten sonra agzimi acabildigince acip isirdim..... seker seker seker gibi tatliydi. . . hayatimda yedigim en guzel elma....



uydurdum