March 23, 2008

Ben geldim...!

Insan kendi kendini bulurmu....? Tam bulmusken tekrar bulurmu ...? Bulup durur muyuz kendimizi...?

Evet, iste bu kadar yogun idim gecen donem, yazamadim ve su anda rahat rahat oturmusken ve yasadiklarimi yazmak isterken, fark ediyorum ki beynim parmaklarimdan cok daha cabuk islio!
Uzun lafin kisasi, bi iki tokat yedik akillandik, uc bes gulduk, gezdik tozduk, cart curt!
Onumdeyse uzun bir yol var, tam 12 saatlik bir yolculugum var gercekten ucakla, havada.... oniki saat boyunca havada olacagim, dunyayi resmen terk edip, havada yasayacagim... yemegimi havada yigip, kahvemide havada icecegim, yatacagim havada, kalkacagim havada. Havali olacagim yani, kisa bir sure icin olsada... ama ya bir sey olursa havada.... rahmetli anneannemin lafi geliyor aklima; deveye sormuslar yokusu mu seversin, inisimi tercih edersin.....? Duz yola gozunuz kormu demis deve....!
aklima takildi.. niye bunu specific deveye sormuslar acaba? Kopege niye sormamislar yada kediye? Kedi konusamior diye belki!
Herneyse, sonucta gercek bir ihtimal var... ya havada bir sey olursa? Allah korusun, oyle seyler dusunme kiz diye kendi kendimi az kandirmadim, kanmiom artik anasini satiim!!! Kendin istedin manyak, lost beyinli seni, falan filan arada gelip gidiyor iste bana! Zaten 100 % oldugumu hic bir zaman idda etmemistim ya, herneyse!

Bu yolculugu yasamanin heycani bir baska, bilinmeyen bir dunyaya katilacagim, kulturunu tadip, tanimadigim insanlarini taniyacagim, yepyeni bir dunya kesfedecegim.. Deger valla o riski goze almak...
Thailand, geliyorum!

2 uydurma:

Blogger Okyanu∫takί rüzgar ~ uydurdu:

off var ya ben de su an vizelerden kutulmak ve bir ucakla başka bir kıtaya seyhat etmek isterim. şanslısın ve tadını cıkar. umarım b en de bir ara senin gibi bier fırsat ele geciririm...

- cam kenarı mı istersiniz?
- ehmm mümkünse yakışıklı bir bay yanı olsun lütfen..

 
Anonymous Anonymous uydurdu:

off off şu okuladn bi kurtulsamda bi gezmelere tozmalara dalsam...

 



haydi, siz de uydurunuz

ya da ana sayfaya dönünüz.




uydurdum